امروزه در سراسر دنيا و همچنين كشور عزيزمان ايران كامپيوترها نقش اساسي در تمامي فعاليت هاي روزمره ما ايفا مي كنند،به طوري كه در سال هاي اخير استفاده از كامپيوتر هاي شخصي روميزي (Desktop) و كامپيوترهاي شخصي قابل حمل (Notebook,Netbook,Tablet,Smart Phone,All In One) رونق زيادي يافته و بسيار فراگير شده است،تا جايي كه عده اي از مردم براي ساده ترين فعاليت هاي روزمره خويش مانند:كارهاي اداري،تهيه مايحتاج زندگي،تحقيقات و مطالعات و حتي كسب درآمد بيشتر به اين تكنولوژي روي آورده اند و وابسته به اين ماشين ها و شبكه هاي جهاني بوجود آمده به دست بشر شده اند.بديهيست اين دستگاه هاي بي زبان كه روزانه در بخش زيادي از فعاليت هاي ما سهيم هستند و نقش بسزايي در به انجام رسانيدن آن ها دارند،هميشه احتياج به نگهداري و مواظبت از گزند آسيب هاي مختلف و گاه گاهي احتياج به سرويس هاي به موقع و دوره ای دارند،تا هميشه خوب كار كنند و خواسته هاي ما را برآورده سازند و هيچ گاه ما را در ميان انبوهي از كارهاي گوناگون روزمره تنها نگذارند!

باتوجه به اين مطالب،افراد و يا گروه هاي زيادي در قالب موسسات و شركت هاي مختلف در اين زمينه دست به كار شده اند تا كاربران كامپيوتر ها را در هر سطح و رشته اي از لحاظ فني و مهندسي پوشش دهند!

گروه خدمات و تعمیرات ما، پشتيبان نوت بوك، در همين راستا و در زمينه سرویس دهی و تعميرات تخصصي كامپيوتر هاي قابل حمل (نوت بوك،نت بوک،تبلت)حدود ۵ سال است شروع به فعاليت كرده و تجربيات و دانسته هاي مطلوبي را در اين زمينه تخصصي بدست آورده و به لطف خداوند تا به حال با رضايت اکثريت مشتريانمان روبرو شديم و با اين اميد بر تلاش و كوشش خود افزوده ايم و از خداي منان خواستاريم تا ما را در رسيدن به اهداف و انديشه هايمان كه مهمترین آن ها را ارائه خدمات مطلوب و بي عيب و نقص در اين زمينه و همچنين جلب رضايت مراجعه كنندگانمان می دانیم،روز افزون ياري نمايد،تا بتوانيم روزي را بيهوده پايان نبرده و هر روز بهتر از ديروزمان باشيم!

مهندس سيد حسين سادات،مديریت

 

آشنايي با کیفیت محيط کاری پشتیبان نوت بوک در سالهای اخیر

بخش پذیرش:

پس از مراجعه شما به پشتیبان نوت بوک جهت دریافت خدمات گوناگون سخت افزاری و نرم افزاری،در اولین گام همکاران بخش پذیرش،با مشخصات فردی و مشخصات دستگاه به همراه ایرادات و خدمات درخواستی ذکر شده توسط شما پرونده ای تشکیل می دهند و به ازائ دریافت هر دستگاه یک برگه رسید تحویل شما می گردد،که در آن مشخصات دقیق،به همراه ایرادات و وضیعیت ظاهری دستگاه،به دقت ذکر شده و در نهایت شماره رسیدی در آن قید گردیده،که شما می توانید با این شماره وضعیت دستگاه خود را در پشتیبان نوت بوک دنبال کنید.در طی تمامی مراحل ارائه خدمات،بخش پذیرش تعامل خوبی با مشتریان دارد و در موارد ضرورت با آن ها مشورت و کسب تکلیف می نماید.پس از پایان کار و جهت تحویل دستگاه،با مشتریان ارتباط حاصل می شود(ارتباط تلفنی).مشتریان می توانند در هنگام تحویل گرفتن دستگاه خویش با آسودگی خاطر و بدون شتاب و عجله،ایرادات رفع شده دستگاه خویش را بررسی و از سلامت ظاهری و باطنی آن اطمینان حاصل فرمایند.

 

 چگونگی حفظ و نگهداری دستگاه ها:

امروزه یکی از دغدغه ها و نگرانی های متقاضیان این نوع از خدمات،چگونگی شرایط حفظ و نگهداری دستگاه های تحویلی به مراکز تعمیرات نوت بوک می باشد و این انتظاری بجاست،چون این ابزار های کارآمد در ردیف کالا های لوکس و قیمتی نیز قرار دارند.در پشتیبان نوت بوک دستگاه ها،در ابتدای پذیرش کاملا بازدید شده و شرایط ظاهری دستگاه رسید می شود و طی مراحل مختلف تعمیرات و خدمات در بهترین شرایط نگهداری می شود،تا بدون کوچکترین آسیب ظاهری و باطنی مجددا تحویل صاحبانشان گردد.در پشتیبان نوت بوک،لپ تاپ ها راحتند…!

 

محیط و امکانات تعمیرگاه:

پشتیبان نوت بوک،مرکز تخصصی تعمیرات انواع (لپ تاپ – نوت بوک – نت بوک – تبلت)،در اين مرکز کليه خدمات سخت افزاري و نرم افزاري مربوط به کامپيوتر هاي قابل حمل،براي تمامي برندهاي معروف و موجود در بازار ايران ارائه مي شود،گروه خدمات و تعمیرات پشتیبان نوت بوک از بروز ترین ابراز و امکانات جهت کشف و رفع نواقص دستگاه ها بهره می برد و از معلومات فنی،تجربیات علمی بالایی که لازمه این نوع خدمات می باشد برخوردار است و اجرای جدید ترین متد ها را در دستور کار خود دارد.

 

کنترل کیفیت و آزمایش هاي نهایی روی دستگاه ها:

کامپیوتر های قابل حمل از پیچیده ترین ابزار های ساخته شده به دست بشر هستند و در ردیف تولیدات (های تک) یا به عبارتی بالاترین تکنولوژی قرار می گیرند،از این رو باید،در صورت بروز مشکلات فنی و نواقص سخت افزاری و نرم افزاری،بصورت کاملا تخصصی و علمی بررسی شوند و پس از درک و رفع ایرادات به دقت مورد آزمایش هاي مختلف قرار گیرند تا دوباره بتوانند کاربری مداوم  و بی وقفه ای داشته باشند و در شرایط سخت از بار مسئولیت شانه خالی نکنند!ضمانت تعمیرات ما بر پایه نتایج آزمایش هاي متعدد در پایان کار،بنا شده است.

 

مدارک تخصصی و استانداردهای بین المللی

مجوز بین المللی TCKIT از آلمان

(مجوز بین المللی TCKIT آلمان)

مدرک بین المللی Q&L از انگلستان

(مجوز بین المللی Q&L انگلستان)

مدرک بین المللی Elaitek از دانشگاه صنعتی شریف

(مدرک بین المللی Elaitek از دانشگاه صنعتی شریف ایران)




ساعات کاری و پذیرش دستگاه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح الی 18 بعدازظهر ،مشاوره تلفنی در ساعات کاری و فقط از طریق شماره تلفن های همراه اعلام شده امکان پذیر است

استفاده از مطالب سایت SupportNotebook.ir فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلا مانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به پشتیبان نوت بوک می‌باشد.