پرسش های اخیر

پرسش و پاسخ های اخیر در برند توشیبا Toshiba

روشن نشدن لپ تاب توشیبا مدل داینابوک

با سلام وقتی لپ تاپ توشیبا داینابوک رو روشن می کنم چراغ پاورش روشن میشه ولی هیچ اتفاقی نمی افته حتی صدای گردش هارد و غیره هم نمیادو لوگوی توشیبا هم و بایاس هم نمایش داده نمیشه با نمایشگر خارجی از طریق کابل hdmi و rgb هم تست کردم تصویر نمیاد.البته من متوجه شدم ... روشن میکنم فن روشن شده و بعد از چند ثانیه از حرکت می ایسته ولی چراغ پاور همچنان روشن میمونه ضمنا اتفاق بصورت ناگهانی رخ داد. باتشکر
پاسخ داده شده آذر 25, 1395 در برند توشیبا Toshiba توسط مهندس حسين سادات کاربر فعال (8,709 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ

لپ تاپ توشیبا مدل satellite c660 با هر بار ریستارت حتی در حالت bios setting خاموش میشود.

لپ تاپ توشیبا مدل satellite c660 با هر بار ریستارت حتی در حالت bios setting خاموش میشود.لطفا راهنمایی بفرمایید.نوع ویندوز 7 x64 تازه هم نصب شده .لطفا راهنمایی بفرمایید...
پاسخ داده شده آذر 1, 1395 در برند توشیبا Toshiba توسط مهندس حسين سادات کاربر فعال (8,709 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ

هزینه تعویض فن سی پی یو توشیبا m 300 چقدر است؟

هزینه تعویض فن سی پی یو توشیبا m 300 چقدر است؟
پاسخ داده شده تیر 22, 1395 در برند توشیبا Toshiba توسط مهندس حسين سادات کاربر فعال (8,709 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ

تصویر ندادن و صفحه سیاه در لپ تاپ توشیبا Toshiba satellite A300

با سلام لپ تاپ من صفحه کاملا سیاه هست و چیزی نشون نمیده اما فن کار میکنه. مشکل سخت افزاری هست یا نرم افزاری؟؟؟ چقد هزینه نیاز داره؟
پاسخ داده شده اردیبهشت 1, 1394 در برند توشیبا Toshiba توسط مهندس حسين سادات کاربر فعال (8,709 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ

لپ تاپ توشیباToshiba Satellite C50 هنگام پخش فایل ویدیویی سرعتش خیلی پایینه

با سلام ضمن تشکر از پاسخدهی کاملتون من ویندوز لپ تاپ رو که به دلیل زیادی هنگ می کرد عوض کردم و ویندوز 8.1. پرو نصب کردم سرعتش و عملکردش فوق العاده خوب شد و با درایور پک تمام درایور ها رو اپدیت کردم ولی موقع پلی کردن فایل ویدیویی سرعتش خیلی پایینه به طوریکه slow moution شده خواهش میکنم که مرا راهنمایی بفرمایید(فقط ویدیو ها را خیلی سرعت پایین نشون میده)
پاسخ داده شده اردیبهشت 1, 1394 در برند توشیبا Toshiba توسط مهندس حسين سادات کاربر فعال (8,709 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ

مشکل در باتری تبلت توشیبا Toshiba Encore 2

با سلام و عرض تبریک ب مناسبت سال جدید شمسی جناب اقای مهندس سادات مدتیست ک یک تبلت توشیبا ویندوزی خریده ام...بعد از دو هفته متوجه شدم به مقدار(10%)از باتری این تبلت wear شده است...ایا امکان صفر شدن این عدد وجود دارد؟ حقیقتا متوجه شده ام که هر بار این تبلت ... پایین می اید ولی بعضی اوقات افزایش نیز میابد... ایا این مورد شامل گارانتی خواهد شد و یا شرکت شما تعویض باتری اینگونه تبلت را انجام میدهد؟
پاسخ داده شده فروردین 16, 1394 در برند توشیبا Toshiba توسط مهندس حسين سادات کاربر فعال (8,709 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ

هنگ و فریز شدن تصویر بعد از نیم ساعت کارکردن با لپ تاپ توشیبا Toshiba Satellite C50

با سلام ضمن تشکر و سپاسگزاری از شما لپ تاپ من توشیبا هستش که بعد از استفاده نیم ساعته یا کمترو بیش تر هنگ میکنه بطوریکه در حالت تماشای مستند تصویر ثابت و کلا همه چیز از کار می افتد که یا سیستم ریستارت می شود یا اینکه بعد از 4 یا 5 دقیقه درس میشه و سرعت بالا امدن نرم افزار (مانندkm player)خیلی طول میکشه در ضمن سیستم من ویندوز اورجینال8.1 هست خواهشمندم مرا راهنمایی بفرمایید
پاسخ داده شده اسفند 10, 1393 در برند توشیبا Toshiba توسط مهندس حسين سادات کاربر فعال (8,709 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ

خاموش شدن لپ تاپ توشیبا با تکان خوردن!

با سلام،لپ تاپم از دیروز با کوچکتریت تکانی خاموش می شود؟علت چیست؟ایا نیاز به تعمیر دارد؟ با سپاس توشیبا satellite A665
پاسخ داده شده اسفند 10, 1393 در برند توشیبا Toshiba توسط مهندس حسين سادات کاربر فعال (8,709 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ

از کار افتادن پورت USB و پیغام USB Device not recognized در لپ تاپ توشیبا

با سلام و خسته نباشید چندی است که به طور کاملا تصادفی پورت USB لب تاپم از کار افتاده و پیغام USB Device not recognized را می دهد. تمام راههایی توصیه شده از جمله uninstall کردن تمامی USB device ها از طریق device manager و تعمیر خودکار شرکت میکروسافت را امتحان کردم كه کارساز نشد. میخواستم بدونم این یک مشکل سخت افزاری است یا در اثر آلوده شدن به ویروس اتفاق افتاده؟ با تشکر از توجه تان.
پاسخ داده شده اسفند 10, 1393 در برند توشیبا Toshiba توسط مهندس حسين سادات کاربر فعال (8,709 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ

مشکل هنگ هنگام اتصال شارژر در لپ تاپ توشیبا Satellite A255

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت اساتید محترم! لپ تاپ من مدل Toshiba A255 هستش و خیلی وقت دارمش،هیچ مشكلی هم باش نداشتم تا این اواخر كه یك اشكال عجیب پیدا كرده و هر وقت دستگاه با باطری خودش كار میكنه بدون مشكل است اما تا شارژرش رو وصل می كنم،آنی هنگ می كنه و همین ... تو خاموشی شارژش كنم و بعد ازش استفاده كنم كه خیلی من و دچار مشكل كرده.لطفا راهنماییم كنید و بگید می تونید لپ تاپ من و تعمیر كنید؟؟؟
پاسخ داده شده بهمن 21, 1393 در برند توشیبا Toshiba توسط مهندس حسين سادات کاربر فعال (8,709 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ

تاریک شدن ال سی دی و اشکال بکلایت در لپ تاپ Toshiba Satellite M300

سلام،من نوت بوکم را که روشن می کنم،صفحه کاملا سیاه است و تصویر ندارم،ویندوز دستگاه بالا می آید و صدای لود ویندوز شنیده می شود!زیاد که دقت کنید شبحی از تصویر درون صفحه به سختی دیده می شود،انگار که نور صفحه فوق العاده کم شده باشد،مدل دستگاه من Toshba Satellite M300 می باشد.لطفا مشکل مرا بررسی نمایید و هزینه تعمیر را بگویید،ممنون.
پاسخ داده شده بهمن 21, 1393 در برند توشیبا Toshiba توسط مهندس حسين سادات کاربر فعال (8,709 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ

خط های عمودی رنگی در ال سی دی لپ تاپ توشیبا Satellite A105

خسته نباشید،من یک دستگاه مارک توشیبا مدل ستلایت A105 دارم,خیلی وقته که ازش استفاده می کنم،تقریبا 6 یا 7 سال میشه که خریدمش.واقعا دستگاه خوب و بی آزاریه،اما به تازگی دچار مشکلی شده،روی مانیتورش چند تا خط رنگی افتاده،اول کم تر بود اما حالا تعداد خط ها بیشتر شده،خط ها به صورت ... بگید این دقیقا چه ایرادیه و باید چه بکنم؟!اگه ال سی دی رو بدم به تعمیر گاهتون عوض کنه مشکلم حل میشه؟ممنون میشم جواب بدید.
پاسخ داده شده بهمن 21, 1393 در برند توشیبا Toshiba توسط مهندس حسين سادات کاربر فعال (8,709 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
شما نیز سوالی دارید؟ کلیک کنید

به پشتیبان نوت بوک خوش آمدید!شما می توانید،سوالات خود در مورد اشکالات انواع کامپیوتر های قابل حمل را مطرح کنید و یا با استفاده از ابزار جستجو،اطلاعاتی مانند:برند،کلاس، مدل انواع لپ تاپ،تبلت،اسمارت فون،آل این وان و مشکلات فنی پیش آمده برای این نوع کامپیوتر ها را جستجو و از پاسخ هایی که توسط ما به مشکلات مشابه و به دیگر مشتریان پشتیبان نوت بوک داده شده بهره مند گردید، فقط کافیست از کلید واژه هایی که بیانگر نقص فنی دستگاه هایتان است استفاده و اطلاعات بسیاری درباره چگونگی رفع این گونه نقایص و همچنین هزینه حدودی تعمیرات و خدمات قابل ارائه توسط ما،کسب کنید و پس از آن با بینش بهتر در مورد اشکال دستگاه خویش جهت بهره مندی از خدمات سخت افزاری و نرم افزاری به بخش فنی ما مراجعه فرمایید!

...