پرسش های اخیر

مشکل در رفتن به بایوس

0 امتیاز
با سلام خدمت جناب آقای مهندس سادات
بنده در بایوس لپ تاب سامسونگ مدل np300e5z-s01ae حالت uefi را فعال کردم و سپس فرمت هاردم را از mbr به gpt تغییر دادم.سه پارتیشن recovery و system و msr اضافه شد و ویندوز 10 که حاوی فایلهای uefi بود را با موفقیت از روی فلش نصب کردم.مشکلی که حالا پیش اومده این است که قبلا که حالت lagecy boot در بایوس فعال بود و فرمت هارد هم mbr بود راحت با کلید f2 میتونستم هنگام روشن شدن وارد محیط بایوس بشم..ولی الان دیگه هرچی f2 را فشار میدم هیچ اتفاقی نمی افته و سریع میره تو ویندوز..البته اینا میدونم که بوت uefi یه حالت گرافیکی و پیشرفته بایوس است و حتی میدونم که بایوسم خراب نشده.چون اگه خراب میشد اصلا سیستم بالا نمیومد..خلاصه فرمت هارد هم از gpt به mbr برگردوندم..البته با نرم افزار و بدون پاک شدن اطلاعاتم..ولی هنوز تو بایوس نمیره...حدود 24 ساعته که در لپ تاب را باز کردم و باتری روی مادربرد را نیز دراورده ام..به توصیه دوستم که گفته اگه 72 ساعت باتری رادربیاری و مدار برد تخلیه بشه .احتمالا درست میشه..به نظر خودم زمان دشارژ شدن خازنهای مادربرد فکر نکنم زمان 72 ساعت نیاز داشته باشه..خلاصه فعلا لپ تاب بازه و منتظرم تخلیه کامل انجام بشه...بنظرتون مشکل چیه؟یعنی پروگرام بایوس نیازه!؟
دستگاه هیچ مشکلی نداره و حتی برای بوت کردن از روی dvd یا usb جهت نصب ویندوز را باترفند نصب نرم افزار bcd boot. و سپس دادن الویت dvd یا usb حل کرده ام..
ببخشید پرحرفی کردم..
بنده را راهنمایی نمایید...
با تشکر از سایت خوبتون
سوال شده اردیبهشت 2, 1395 در برند سامسونگ Samsung توسط mactavish کاربر معمولی (1 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ مشابه در سایت!
پاسخ داده شده مرداد 2, 1395 توسط مهندس حسين سادات کاربر فعال (8,719 امتیاز)

سوالات مشابه

ارور 501 hp و مشکل ورود به بایوس لپ تاپ اچ پی

سلام لپ تاپ من با دکمه پاور روشن نمیشه باکلید f5 روشن میشه، میخوام وارد بایوس بشم ولی چون یک اخطار اول صفحه میاد مجال نمیده دکمه هام کار کنن تا وارد بایوس بشم، چیکار کنم؟
سوال شده آذر 24, 1394 در برند اچ پی HP توسط احمد کاربر معمولی (2 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ

مشکل در شارژ شدن تبلت 10.1

با سلام ببخشید من تبلت سامسونگ نوت 10.1 دارم امروز دیدم هرکاری میکنم شارژ نمیشه یعنی روی یک درصد هستش نه بیشتر میشه نه کمتر فقط رو همون درصد نگه میداره. میخواستم اگه لطف کنین و راهنمایی کنین من را ، بدونم چکار باید بکنم تا شارژ بشه ؟ با تشکر.
سوال شده خرداد 27, 1395 در برند سامسونگ Samsung توسط parham sharifi کاربر معمولی (1 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ

مشکل بایوس در لپ تاپ ASUS K45VD

سلام من لپ تاپمو ویندوز 10 نصب کردم ، بعد از نصب همه چی ok بود ولی وقتی ریست کردم بالا نمیومد ورو همون لوگوی چرخش ویندوز 10 می ماند . طبق جستجوهایی که کردم گفته بودن برای حل این مشکل باید bios لپ تاپ رو آپدیت کنی تا درست بشه. من هم این کار رو کردم ولی وقتی ... روشن میشه ولی تصویر نداره و بعد از یه مدتی فن با سرعت بسیار بالا کار میکنه، می خواستنم بدونم مشکلش چیه؟ در ضمن لپ تاپم ASUS K45VD می باشد.
سوال شده بهمن 17, 1394 در برند ایسوس Asus توسط babak1000 کاربر معمولی (1 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ

مشکل بالا نیامدن ویندوز و تنظیمات بایوس در lenovo Flex2

من لپ تاپ lenovo flex 2 را به تازگی خریدم و ویندوز 8.1 نصب کردم وشروع به نصب درایور ها کردم. وقتی اپدیت بایوس را نصب کردم سیستم ریستارت شد و به منوی بوت رفت و دیگر به ویندوز وارد نشد وحتی نمیتوان ویندوز جدید نصب کرد. لطفا راهنمایی کنید
سوال شده مهر 3, 1394 در برند لنوو Lenovo توسط mr.mmb (0 امتیاز)
–1 امتیاز
1 پاسخ

مشکل بالا نیامدن بعد از آپدیت بایوس در لپ تاپ Acer Aspire 4752

با سلام بنده یک فایل برای آپدیت بایوس لب تاپم دانلود و نصب کردم در فرایند نصب مشکلی پیش نیومد ولی الان لب تاب روشن میشه ولی بالا نمیاد و حتی صفحه ی نمایش هم روشن نمیشه،لطفا راهنمایی کنید چطوری میتونم درستش کنم با تشکر
سوال شده اسفند 27, 1393 در برند ایسر Acer توسط moj007 کاربر معمولی (1 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ

به پشتیبان نوت بوک خوش آمدید!شما می توانید،سوالات خود در مورد اشکالات انواع کامپیوتر های قابل حمل را مطرح کنید و یا با استفاده از ابزار جستجو،اطلاعاتی مانند:برند،کلاس، مدل انواع لپ تاپ،تبلت،اسمارت فون،آل این وان و مشکلات فنی پیش آمده برای این نوع کامپیوتر ها را جستجو و از پاسخ هایی که توسط ما به مشکلات مشابه و به دیگر مشتریان پشتیبان نوت بوک داده شده بهره مند گردید، فقط کافیست از کلید واژه هایی که بیانگر نقص فنی دستگاه هایتان است استفاده و اطلاعات بسیاری درباره چگونگی رفع این گونه نقایص و همچنین هزینه حدودی تعمیرات و خدمات قابل ارائه توسط ما،کسب کنید و پس از آن با بینش بهتر در مورد اشکال دستگاه خویش جهت بهره مندی از خدمات سخت افزاری و نرم افزاری به بخش فنی ما مراجعه فرمایید!

...