پرسش های اخیر

کاربر vahid

عضوی به مدت 3 ماه (از 15 دی 1395)
عنوان کاربری: کاربر عضو
نام و نام خانوادگی: وحید جهان
سن: 30
ساکن شهر: رشت
مدل (لپ تاپ،تبلت،اسمارت فون،آل این وان): لنوو

فعالیت توسط vahid

امتیاز: 1 امتیاز (رتبه بندی #154)
عنوان: کاربر معمولی
سوالات: 1
پاسخ ها: 0
دیدگاه ها: 0
آمار امتیازدهی: 0 سوال, 0 پاسخ
امتیازات ارسال شده: 0 امتیازات مثبت, 0 امتیازات منفی
امتیازات دریافت شده: 0 امتیازات مثبت, 0 امتیازات منفی

دیوار پروفایل vahid

لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید بر روی این دیوار پست ارسال نمایید
من یک دستگاه کامپیوتر LENOVO YOGA خریدم و برای اولین بار که خواستم روشن کنم صفحه آن کلمه LENOVOرا نشان داد ولی جلو نرفت و پس از دو ساعت نیز به همان صورت ماند. در عرض این مدت هم کامپیوتر به برق وصل بود و چراغ مربوطه نیز روشن بود. نهایتا با نگه داشتن دگمه استارت کامپیوتر را خاموش نمودم. مجددا که دگمه استارت را زدم صفحه روشن شد و جمله تعمیر آمد و بعد جمله ای آمد که کامپیوتر شما درست خاموش نشده و باید مجددا ری استارت شود. دگمه ری استارت را زدم صفه خاموش و روشن شد  ولی بازهم گیر کرد و جلو نرفت.
توسط میر علی اصغر ساجدی
17 بهمن 1395 توسط میر علی اصغر ساجدی

به پشتیبان نوت بوک خوش آمدید!شما می توانید،سوالات خود در مورد اشکالات انواع کامپیوتر های قابل حمل را مطرح کنید و یا با استفاده از ابزار جستجو،اطلاعاتی مانند:برند،کلاس، مدل انواع لپ تاپ،تبلت،اسمارت فون،آل این وان و مشکلات فنی پیش آمده برای این نوع کامپیوتر ها را جستجو و از پاسخ هایی که توسط ما به مشکلات مشابه و به دیگر مشتریان پشتیبان نوت بوک داده شده بهره مند گردید، فقط کافیست از کلید واژه هایی که بیانگر نقص فنی دستگاه هایتان است استفاده و اطلاعات بسیاری درباره چگونگی رفع این گونه نقایص و همچنین هزینه حدودی تعمیرات و خدمات قابل ارائه توسط ما،کسب کنید و پس از آن با بینش بهتر در مورد اشکال دستگاه خویش جهت بهره مندی از خدمات سخت افزاری و نرم افزاری به بخش فنی ما مراجعه فرمایید!

...