مفاد قرارداد خدمات و تعمیرات:

●جدول تعرفه هاي خدمات،فقط شامل حداقل و حداكثر ميزان دستمزد خدمات ذكر شده مي باشد و هزينه قطعات و اجناس لازمه و بكار برده ، به صورت مجزا اعلام و محاسبه مي شود.

●مدت زمان خدمات نرم افزاري و سخت افزاري بر اساس جدول تعرفه هاي خدمات كه در قرار داد آورده شده،تعيين مي گردد و هرگونه افزايش يا كاهش زمان ارائه خدمات با توافق طرفين صورت مي پذيرد.

● صبوري در مدت زمان لازمه خدمات و پرداخت هزينه توافق شده =انجام موفق و صحيح خدمات و جلوگيري از هر گونه آسيب هاي مختلف براي دستگاه مشتريان مي باشد.

●تعميركار مسئوليتي در قبال تعمير و رفع ايرادات احتمالي دستگاه ، به غير از مشكلاتي كه توسط مشتري درقرارداد تعميرات ذكر شده و به تاييد ايشان رسيده،نخواهد داشت.

● تعميركار هيچ گونه مسئوليتي بابت حفظ اطلاعات موجود در هارد ديسك دستگاه مشتري نخواهد داشت ،مشتري مي تواند در هنگام سپردن دستگاه به تعميركار هارد ديسك را تحويل بگيرد.

● كليه خدمات سخت افزاري بر حسب موضوع شامل ۱ تا ۳ ماه ضمانت تعميركار مي باشد و در فاكتور مشتري قيد مي گردد.

● كليه خدمات نرم افزاري فاقد هرگونه گارانتي و مهلت تست مي باشد،مشتريان عزيز مي توانند هنگام تحويل گرفتن دستگاه تمامي موارد مورد نظر را چك و بررسي كامل نمايند.

● هر گونه آثار ناشي از باز شدن دستگاه و يا خدشه دار شدن برچسب گارانتي تعميركار به هر دليلي، پس از تحويل دستگاه به مشتري باعث ابطال ضمانت تايين شده از طرف تعميركار مي گردد.

● ضمانت تعميرات از تاريخ صدور فاكتور محاسبه مي گردد و تاريخ تحويل دستگاه به مشتري يا استفاده از آن ملاك نمي باشد،فاكتور مشتري در زمان آماده بودن دستگاه جهت تحويل صادر مي گردد و بلافاصله اتمام كار دستگاه به اطلاع مشتري خواهد رسيد.

●درصورت باقي بودن حتي ۱ روز از تاريخ توافق شده ضمانت تعميرات،اگر مجددا دستگاه اشكال يا اشكالات ذكر شده در قرارداد تعميرات (فيمابين مشتري و تعميركار)را نشان دهد و اشكالات قبلي دوباره بروز كند،تعميركار موظف به رفع دوباره اشكالات بدون دريافت هيچگونه هزينه مي باشد و چنانچه ديگر امكان تعميرات و رفع مشكل دستگاه وجود نداشته و تعميركار دستگاه را غير قابل تعمير تشخيص دهد،كليه دستمزد تعميركار منهاي هزينه قطعات بكار رفته(با ارائه فاكتورهاي خريد قطعات و هزينه هاي انجام شده) به مشتري مرجوع ميگردد.عكس اين مورد نيز صادق بوده و درصورتي كه فقط ۱ روز از تاريخ پايان ضمانت توافق شده تعميرات گذشته باشد،تعميركار هيچگونه مسئوليتي از باب تعمير مجدد دستگاه يا بازگرداندن هزينه فاكتور تعميرات به مشتري نخواهد داشت و هرگونه خدمات و تعميرات درخواستي مشتري مشمول پرداخت هزينه مجدد بر اساس تعرفه هاي كاري تعميركار خواهد بود.

● هنگامي که نوبت تعمير دستگاه سپرده شده فرا ميرسد و فرآيند عيب يابي دستگاه سپري مي شود،قبل از هر اقدامي،در مورد اشکالات و همچنين هزينه برآورد شده تعميرات با مشتري تماس گرفته شده و هماهنگي هاي لازم به عمل مي آيد و در صورت تاييد كليه هزينه هاي خدمات توسط مشتري،پروسه خدمات و تعمیرات دستگاه شروع می شود.

● هزينه هاي تعيين شده توسط تعميركار جهت ارائه خدمات گوناگون پس از اعلام و ارائه به مشتري و تاييد ايشان،به هيچ وجه قابل تغيير و تخفيف نبوده و مقطوع مي باشد.

● پذيرش دستگاه هايي كه قبلا توسط اشخاص غير متخصص باز گرديده و مورد آزمون و خطا و تلاش هاي غير اصولي جهت رفع ايرادات مختلف قرار گرفته,به هيچ وجه امكان پذير نبوده و لطفا از اصرار در اين زمينه بپرهيزيد!

●پذيرش و تعمير دستگاه هايي كه توسط شركت ها و افراد كم تجربه و نامعتبر براي مدت اندكي و بصورت موقتي رفع ايراد شده و مجددا اشكالات قبلي ظاهر گرديده,به دليل آسيب هاي جبران ناپذير وارد شده به سخت افزار و غير قابل تعمير شدن دستگاه،به هيچ وجه امكان پذير نخواهد بود!

●در صورت انصراف مشترييان عزيز از خدمات سخت افزاري و تاييد نكردن هزينه هاي مربوط به تعميرات دستگاه به شرط آن که دستگاه به صورت کامل بازديد،عيب يابي و قابل تعمير اعلام شده و هزينه خدمات نيز مشخص گرديده باشد ،مبلغ (۳۵,۰۰۰ تومان) در هنگام تحويل دستگاه به عنوان هزينه بازوبست و بررسي ايرادات و فرايند عيب يابي،توسط تعميركار دريافت مي گردد.

●تمامي هزينه هاي مربوط به حمل و نقل دستگاه هاي گارانتي و خارج از گارانتي در تهران و شهرستان ها، براي هرگونه خدمات بر عهده مشتري خواهد بود.

●پس از اتمام كار خدمات درخواستي مشتري و اطلاع به ايشان ، تعميركار به مدت ۶۰ روز امانت دار دستگاه مشتري مي باشد و پس از سپري شدن زمان قيد شده در قرارداد،هيچ مسئوليتي در قبال تحويل دستگاه به مشتري نخواهد داشت.

 

تعریف ضمانت خدمات سخت افزاری:

ضمانت خدمات سخت افزاری پشتيبان نوت بوك بصورت قرارداد تعمیرات یا توافق نامه کتبی بین تعمیرکار و مشتری منعقد می گردد و فقط شامل ایرادات و نقایصی می باشد که در قرارداد تعمیرات فیمابین به خواسته مشتری و در ابتدای کار مکتوب شده باشد.

 

شرایط عمومي ضمانت دستگاه و قطعات:

۱-کالا يا قطعات تعویضی که تولید آن ها متوقف شده است به شرط دارا بودن شرایط ضمانت با کالا يا قطعه مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه واز مشتري اخذ مي گردد.

۲-مسئولیت حمل و نقل کالای معیوب به محل ضمانت و تعميرات بعهده مشتری می باشد.

۳-مشتری موظف است، در هنگام خرید قطعات یا تحویل گرفتن دستگاه،از سلامت کامل و برچسب هاي ضمانت چسبانده شده روی قطعات یا دستگاه تحویلی، اطمینان حاصل نماید.

۴-برای ارسال دستگاه به محل خدمات و تعمیرات حتما” از بسته بندی مناسب و ضد ضربه نظیر جعبه اصلی نوت بوک استفاده نمایید، تعمیرکار هیچگونه مسئولیتی در قبال مفقود شدن، صدمه دیدن و یا شکستگی و ضرب دیدگی دستگاههایی که بصورت پستی و یا روشهای مشابه دریافت و یا ارسال می گردد را ندارد و کلیه عواقب آن به عهده مشتری می باشد.

۵-تعمیرکار هیچگونه تعهدی جهت تعمیر و تعویض قطعاتی که زمان ضمانت آنها به اتمام رسیده (حتي ۲۴ ساعت از تاريخ پايان ضمانت نامه گذشته باشد)، یا ضمانت آنها به دلايل مختلف باطل گردیده را ندارد. اما در صورت امکان و خواسته مشتري با دریافت هزینه لازم،هرگونه تعميرات و تعويض مجدد قطعات صورت مي پذيرد.

۶- صفحه نمايش (LED-LCD)دستگاه طبق استاندارد جهانی ISO­ ۱۳۴۰۶-۲ classII درصورتی معیوب شناخته می شود که بیش از ۳ نقطه روشن یا ۳ نقطه تاریک و یا ۵ نقطه رنگی داشته باشد.

۷-چنانچه هنگام پذیرش قطعات معيوب جهت ضمانت،موارد نقض ضمانت قابل تشخيص نباشد، تعمیرکار می تواند پس از بررسي و مطالعه دقيق ايرادات طبق معیارهای ذکر شده و با ارائه مستندات به مشتری،ضمانتنامه را باطل يا اجرايي كنند.

۸-کالای معيوب،تحویل داده شده جهت ضمانت در صورت امكان و درخواست مشتری در حضور وی تست و بررسي سطحي خواهد شد.

۹-ضمانت قطعات معيوب پس از تعویض یا تعمیرات،تا تاريخ مقرر در ضمانت نامه ادامه خواهد داشت.

۱۰- تعمیرکار هيچ گونه مسئوليتي بابت اطلاعات موجود در دستگاه ها و قطعات،در زمان تعمير نخواهد داشت،مشتري موظف است قبل از مراجعه به محل ضمانت و خدمات اطلاعات خود را Backup گيري كند و يا درصورت مقدور نبودن اين امر،متصدی خدمات و تعمیرات را در جريان قرار دهد!

شرايط ابطال ضمانت دستگاه یا قطعات:

۱- مخدوش شدن و یا جدا شدن برچسب ضمانت و برچسب کارخانه روی بدنه دستگاه و قطعات یا خوانا نبودن سریال برچسب ضمانت و سریال دستگاه.

۲- باز شدن بدنه دستگاه یا قطعات به هر دلیل.

۳- اقدام به تعمیر توسط افراد غیر مجاز و به طور کلی اشخاصی به غیر از متصدی خدمات و تعمیرات مربوطه.

۴­ عیوب ناشی از تماس یا قرار گرفتن در مجاورت مایعات، رطوبت، آتش، حرارت، سرمای زیاد، مواد شیمیایی، امواج مغناطیسی شدید، گرد و غبار و خاک زیاد، زنگ زدگی و … و بطور کلی هر گونه شرایط غیر عادی استفاده و نگهداری.

۵- ایرادات ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی،…

۶- هر نوع آسیب فیزیکی که با چشم مشاهده شود. مانند: شکستگی، کنده شدن قطعات، خراشیدگی، خم شدگی، تاب برداشتگی، داشتن ترک، سوختگی، تغییر رنگ و … و بطور كلي شرايط غير طبيعي بدنه دستگاه یا قطعات.

۷- هر نوع آسیب الکترونیکی که با چشم مشاهده شود و به دلایلی بغیر از ایراد ذاتی قطعه یا ایرادات ناشی از تولید در کارخانه باشد. ماننده سوختگی، ترکیدگی، تغییر رنگ قطعات بر اثر نوسانات و مشکلات برقي یا اتصال لوازم جانبی معیوب و غير استاندارد.

۸- مشاهده هرگونه آسيب ظاهری در هر يك از سوکت های ورودی و خروجی.

۹- خرابی درایو نوری دستگاه بدلیل لمس قسمتهای حساس آن یا استفاده نا صحیح، یا وارد شدن اجسامی بغیر از CD و DVD های متعارف به صورتیکه به قطعات داخلی دستگاه آسیب وارد کند.

۱۰- عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون قطعات USB, PCMCIA، تلویزیون، مانیتور و…

۱۱- ایرادات و عیوب سخت افزاری ناشی از نرم افزارهاي غير مجاز و متفرقه، ویروسها و همچنين نرم افزارهاي سنگين و خارج از توان دستگاه از نظر سازنده و كارشناسان مربوطه.

۱۲- خرابی ناشي از بروزرساني ناموفق BIOS كه منجر به بالا نيامندن دستگاه مي گردد.

۱۳-هرگونه مشكلات و ايرادات مربوط به نرم افزار شامل ضمانت نبوده و پس از رفع مستلزم پرداخت هزينه لازم توسط مشتري مي باشد.




ساعات کاری و پذیرش دستگاه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح الی 18 بعدازظهر ،مشاوره تلفنی در ساعات کاری و فقط از طریق شماره تلفن های همراه اعلام شده امکان پذیر است

استفاده از مطالب سایت SupportNotebook.ir فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلا مانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به پشتیبان نوت بوک می‌باشد.